Mozdonyok

Dmot 953 remotorizáció GYSEV – 2019.

V43 431 zöld hurok beépítés MÁV-START – 2017.

V63 görgős marokágy és gumirugós szekrényalátámasztás tervezése MÁV-START – 2016.

Class 47 EVM-120 beépítés CRS Hungary – 2016.

M40 mozdony villamos fűtés GYSEV – 2012.

LUDMILLA EVM-120 beépítés GYSEV – 2012.

Mk48 hibrid mozdony hajtásrendszer Szilvásvárad – 2012.

Mk48 hibrid mozdony hajtásrendszer LÁEV – 2009.

A61-017 mozdony korszerűsítés – 2001.

MÁV Északi Járműjavító Kft. a MÁV Rt. megrendelésére végezte az M61 /NOHAB/ sorozatú diesel-villamos mozdony felújítással egybekötött remotorizációját. Az A61-017 pályaszámot kapó mozdony a MÁV mérőkocsi állandó vontató járművének szerepére lett kijelölve.

A típusengedélyeztetési dokumentációtól kezdve, a fékszámításon át a teljes gépészeti műszaki és tervdokumentációt INVENT Kft. készítette. Társaságunk a gyártó megkívánta mértékben helyszíni tervezői művezetéssel támogatta a prototípus jellegű jármű elkészültét.

A főmotor felújítása mellett a segédüzem is teljes mértékben megújult, a fűtőkazán és víztartály helyére fűtőgenerátor-segédüzemi dieselmotor együttes került beépítésre. Ennél, a korábbi mechanikus hajtás helyett hidrosztatikus hajtást építettünk be. Kialakításra kerültek a segédüzemi dieselmotort kiszolgáló rendszerek, mint a légszívó-, kipufogó-, motorhűtő- és üzemanyagellátó rendszer, valamint a hidrosztatikus rendszer.

M62R diesel-villamos mozdony remotorizálása, teljes segédüzem korszerűsítése – 2000.