Mozdonyok
Dmot 953 remotorizáció GYSEV – 2019.
V43 431 zöld hurok beépítés MÁV-START – 2017.
V63 görgős marokágy és gumirugós szekrényalátámasztás tervezése MÁV-START – 2016.
Class 47 EVM-120 beépítés CRS Hungary – 2016.
M40 mozdony villamos fűtés GYSEV – 2012.
LUDMILLA EVM-120 beépítés GYSEV – 2012.
Mk48 hibrid mozdony hajtásrendszer Szilvásvárad – 2012.
Mk48 hibrid mozdony hajtásrendszer LÁEV – 2009.
A61-017 mozdony korszerűsítés – 2001.
MÁV Északi Járműjavító Kft. a MÁV Rt. megrendelésére végezte az M61 /NOHAB/ sorozatú diesel-villamos mozdony felújítással egybekötött remotorizációját. Az A61-017 pályaszámot kapó mozdony a MÁV mérőkocsi állandó vontató járművének szerepére lett kijelölve.
A típusengedélyeztetési dokumentációtól kezdve, a fékszámításon át a teljes gépészeti műszaki és tervdokumentációt INVENT Kft. készítette. Társaságunk a gyártó megkívánta mértékben helyszíni tervezői művezetéssel támogatta a prototípus jellegű jármű elkészültét.
A főmotor felújítása mellett a segédüzem is teljes mértékben megújult, a fűtőkazán és víztartály helyére fűtőgenerátor-segédüzemi dieselmotor együttes került beépítésre. Ennél, a korábbi mechanikus hajtás helyett hidrosztatikus hajtást építettünk be. Kialakításra kerültek a segédüzemi dieselmotort kiszolgáló rendszerek, mint a légszívó-, kipufogó-, motorhűtő- és üzemanyagellátó rendszer, valamint a hidrosztatikus rendszer.
M62R diesel-villamos mozdony remotorizálása, teljes segédüzem korszerűsítése – 2000.
MÁV Északi Járműjavító Kft. a MÁV Rt. megrendelésére végezte az M62 sorozatú diesel-villamos mozdony felújítással egybekötött remotorizációját. A dieselmotor-generátor főgépcsoportot a Motoren und Turbinen-Union, illetve a Lechmotoren cégek, a mozdonyvezérlést a Ganz Ansaldo szállította.
A típusengedélyeztetési dokumentációtól kezdve, a szükséges szilárdsági számításokon, a fékszámításon át a teljes gépészeti tervdokumentációt INVENT Kft. készítette. Társaságunk a gyártó megkívánta mértékben helyszíni tervezői művezetéssel támogatta a prototípus jellegű jármű elkészültét.
A főgépcsoport mellett a segédüzem is teljes mértékben megújult, a korábbi mechanikus hajtások helyett hidrosztatikus hajtásokat építettünk be. Jelentősen módosultak a dieselmotort kiszolgáló rendszerek, mint a légszívó-, kipufogó-, motorhűtő- és üzemanyagellátó rendszer.
Külön feladatot jelentett az eredetinél kisebb dieselmotor tömeg miatti kiegyenlítő tömeg beépítésének tervezése, továbbá a főgépcsoport támok beállító és hegesztő készüléke, melyek a remotorizációs munkák során jól vizsgáztak.