Mozdonyok

Mozdonyok

Mozdonyok

Dmot 953 remotorizáció GYSEV – 2019.

V43 431 zöld hurok beépítés MÁV-START – 2017.

V63 görgős marokágy és gumirugós szekrényalátámasztás tervezése MÁV-START – 2016.

Class 47 EVM-120 beépítés CRS Hungary – 2016.

M40 mozdony villamos fűtés GYSEV – 2012.

LUDMILLA EVM-120 beépítés GYSEV – 2012.

Mk48 hibrid mozdony hajtásrendszer Szilvásvárad – 2012.

Mk48 hibrid mozdony hajtásrendszer LÁEV – 2009.

A61-017 mozdony korszerűsítés – 2001.

MÁV Északi Járműjavító Kft. a MÁV Rt. megrendelésére végezte az M61 /NOHAB/ sorozatú diesel-villamos mozdony felújítással egybekötött remotorizációját. Az A61-017 pályaszámot kapó mozdony a MÁV mérőkocsi állandó vontató járművének szerepére lett kijelölve.

A típusengedélyeztetési dokumentációtól kezdve, a fékszámításon át a teljes gépészeti műszaki és tervdokumentációt INVENT Kft. készítette. Társaságunk a gyártó megkívánta mértékben helyszíni tervezői művezetéssel támogatta a prototípus jellegű jármű elkészültét.

A főmotor felújítása mellett a segédüzem is teljes mértékben megújult, a fűtőkazán és víztartály helyére fűtőgenerátor-segédüzemi dieselmotor együttes került beépítésre. Ennél, a korábbi mechanikus hajtás helyett hidrosztatikus hajtást építettünk be. Kialakításra kerültek a segédüzemi dieselmotort kiszolgáló rendszerek, mint a légszívó-, kipufogó-, motorhűtő- és üzemanyagellátó rendszer, valamint a hidrosztatikus rendszer.

M62R diesel-villamos mozdony remotorizálása, teljes segédüzem korszerűsítése – 2000.

Motorkocsik

Motorkocsik

Motorkocsik

FLIRT motorvonat ETCS beépítés dokumentáció STADLER – 2019.

DESIRO motorvonat kerekesszék emelő beépítés MÁV-START – 2018.

Bz mot hűtőegység burkolat MÁV-START – 2016.

5147 iker motorkocsi EVM-120 beépítés GYSEV – 2012.

5147 iker motorkocsi hibrid tanulmány GYSEV – 2012.

5047 motorkocsi EVM-120 beépítés GYSEV – 2011.

Bz ikerkocsi – 2004.

Bz ikerkocsi kapcsolt végi hátfalak, kocsivégi átjáró, kapcsoltvégi kapcsoló beépítés gyártási rajzdokumentáció.

Személykocsik

Személykocsik

Személykocsik

80-55 vezetőfülke átalakítás MÁV-START – 2017-2018.

20-67 zöld hurok beépítés MÁV-START – 2017.

21-05 zöld hurok beépítés MÁV-START – 2017.

29-05 zöld hurok beépítés MÁV-START – 2016.

20-35 zöld hurok beépítés MÁV-START- 2016.

80-76 vezérlőkocsi EVM-120 beépítés GYSEV – 2012.

OSE Bmpz – 2002.

OSE Bmpz 200 km/h sebességű személykocsi rajzdokumentáció honosítása, részbeni átalakítása.

Teherkocsik

Teherkocsik

Teherkocsik

Slmmps VASÚTI PŐREKOCSI TÍPUSENGEDÉLYEZTETÉSI DOKUMENTÁCIÓ MÁV VAGON – 2017.

Paksi pőrekocsi átalakítás gyártási dokumentáció MÁV VAGON – 2016.

Lgns MÁV VAGON – 2007.

Hmrrs ikerkocsi – 2007.

MÁV CARGO részére készült a Gbs kocsikból kialakított Hmrrs ikerkocsi. A kocsinként két részből álló eltolható teleszkóptető lehetővé teszi a mind targoncával, mind daruval történő rakodást.

Társaságunk készítette az alváz átalakításának, a homlokfalak és teleszkóptetők kialakításának tervdokumentációit. A konstrukció végeselemes szilárdsági ellenőrző számítással támogatva jött létre.

WTC 49′ Lgss konténerszállító teherkocsi – 2003.

MÁV Debreceni Járműjavító Kft. az INTERCONTAINER-INTERFRIGÓ megrendelésére 40′-as konténerszállító teherkocsit épített, vasúti hűtőkocsik alvázának felhasználásával.

A típusengedélyeztetési dokumentációtól kezdve, az alváz szilárdsági számításon, a fékszámításon át a teljes műszaki és tervdokumentációt INVENT Kft. készítette. Társaságunk a gyártó megkívánta mértékben helyszíni tervezői művezetéssel támogatta a konténerszállító kocsi építését, végigkísérte a kocsi statikus és dinamikus szilárdsági vizsgálatát, fékméréseit.

Az átépítéshez használt műszaki megoldásokban sikerült a gyártó technológiai adottságait az előírt paraméterekkel összhangba hozni, a gyártási költségek csökkentése érdekében.